DAGS FÖR ETT PÅLÄGG

Har varit väldigt dåligt med inlägg från min sida nu så nu JÄVLAR!!! (vet fortfarande inte vad de här kommer att handla om men jag får till o fundera lite)
.
Inlägget tidigare är från min gode kamrat Johan Lundin men de va ju ett tag sedan de kom in med :P så nu är det äntligen dags för ett nytt :)
.
NÄR EN KILLE/TJEJ SKA SLUTA!!
.
När man har sex så vet man när man har blivit nöjd men de e lite svårt att veta om partnern e nöjd så här kommer lite "hints."
.
När killens manslem har gett upp (dött, kreverar, ligger, omöjlighet till erektion) så är det på tiden att sluta rida den hästen... eller när han säger stop förstås :P
.
En kille ska till o lugna sej när man börjar tänka på annat. Eller kanske när man inser att hon har fejkat ett antal gånger, o kan man inte fatta sånt så ska man va munk.
.
Vid oralt så ska båda könen sluta när partnern skriker eller man kan se blod...
.
Vid analt så ska man sluta på en gång om man spräcker "the black hole nmr 2" o blir de inte spräckt så ska man inte sluta för de får man vara med om ca 2-3 gånger i livet!
.
När man pussas ska man inte behöva sluta för blir de så illa så ska man spärras in på ett hem för kannibaler.
.
de va allt jag kunde på just nu så mer kommer nästa gång, vilket kanske blir om 2-3 veckor :P
.
.
Puss o kram (oskar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0