Sex som jobb

Det har varit dåligt med inlägg nu på ett tag men jag ska försöka skriva lite mer nu framöver och jag ska försöka få någon homosexuell att gästblogga.
.
Att sälja sej själv är enligt lag inte tillåtet men de vinns många här i världen som skiter blanka fan i de.
.
O ja kärt barn har många namn har många namn till exempel; Prostituerad, Luder, Hora, Slampa, Luder, Fnask, Könssjukdom, Rik (om man en snygg), Luder, Eskortkvinna o de finns säkert fler namn.
.
Att sälja sej själv i Sverige går inte för sej men i Amsterdam är de helt okej, är de bra eller dåligt? vad tycker du? lämna en kommentar! själv så vet jag inte vad jag tycker om de för jag har aldrig varit där och prövat, men de kan ju inte va dåligt för dom jobbar ju som det.
.
MEN man kan jobba på en Eskortservice, som INTE är för prostitution (men de e de igentligen) har inte fattat hur det går till men de finns säkert nån som kan förklara :)
.
Att jobba som prostituerad är inte helt säkert... kunderna gillar kanske att slå dom man har sex med, HÅRT! men jag tror att det kostar extra :P Har man lite otur kan man få något så roligt som en könssjukdom också och då kan man lika gärna säga upp sej för då får man en hel del mindre kunder.
.
jag själv är prostituerad o vissa säger att det är lite dumt... men så e de inte, jag är bara glömsk (jag glömmer ta betalt...)
.
NOT!!
.
Och de va de jag hade att skriva den här gången, nästa gång blir det antingen gästblogg eller om frestelser.
.
Puss o Kram //oskar

Kommentarer
Postat av: Elin

la till dig i mina länkar, bloggar jag läser ;)

2009-11-28 @ 16:42:19
URL: http://fabianskarp.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra påläst, det är fullt lagligt att sälja sex, dock olagligt att köpa sex.

2010-01-31 @ 20:16:43
Postat av: scuvogil

Igoxusox alocece cimivoqez ozizevi ivazoya onabi, e xaququt jujubuxozu jasicuvaq ye!!!

2012-10-16 @ 05:00:45
URL: http://www.bicoxuca.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0