Anton gästbloggar om: SEX MED ROLIGA HATTAR

Hej alla läsare! Det är en stor ära att vara Oskars första gästbloggare. Jag är känd från mina egna bloggar, bombhills.blogg.se och seriosaaffarer.blogg.se. Nu till dagens ämne; Sex med roliga hattar.

Rubriken är något av en överdrift, om jag jämför med egna erfarenheter. Saken är den att hatten i fråga behöver inte vara rolig för att göra själva sexakten roligare, det kommer av sig självt så fort huvudbonaden hamnat på plats. Jag har själv provat på diverse hattar och mössor (aldrig, aldrig keps) och får lov att säga att den traditionella hatten är att föredra, oavsett situation. Att ha hatt är ett rent privilegium. Att ha sex är en riktigt trevlig upplevelse. Slutsats: Att ha hatt-sex är ett riktigt trevligt privilegium.
Nu till själva genomförandet. Två personer av önskat kön och minst en hatt är minimum. Gärna en spegel satt i position som passar ställning och plats, så man kan njuta av hattarna lite mer. Sedan är det bara att köra på som vanligt. Det må låta simpelt, kanske till och med tråkigt, men möjligheterna är oändliga. Doggy med en hand på hatten är en klassiker. Hålla ner sin partners hatt-prydna huvud under oralsex är en obeskrivlig känsla.
Det finns även praktiska fördelar. Hattar kan hålla upp hår, skydda ögonen från solen, eller (beroende på hatten) skydda sin identitet. Det är fantastiskt. Helt fantastiskt. Mössor är också trevligt, men varmt. Väldigt varmt.
/Anton
(Om någon annan vill gästblogga så skriv en kommentar så fixar vi det (jag har skrivtorka))

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

haha, clean blogg!

2009-10-07 @ 20:43:47
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0