Gästblogg nummer 2

Hejhej, Marie här!
Smått pinsamt eftersom typ hela gyro läser denna bloggen (jag klandrar er inte, en sexblogg på gyro liksom :O!)
Vad ska då jag blogga om? Jag kan ju inte blogga om sex med roliga hattar, det har ju Anton redan gjort...
Därför ska vi prata om sex utomhus!

Jag tycker inte att Oskar pratade tillräckligt mycket om detta i det lilla stycke han skrev - därför får det en egen kategori! Sex utonhus är ju otroligt lätt att ha och variera. Allt du behöver är en partner och ett lagom diskret ställe (visst funkar konsum-parkeringen men de flesta föredrar ett mer privat ställe).

Sex utomhus är mycket vanligt när lusten faller på men du är inte så otroligt sugen på att ta hem partnern. Se filmen "Coyote Ugly" så förstår ni vad jag menar. Morgonen efter är inte alltid så underbar. Nu menar jag inte att utomhussex  bara är till för one-night-stands, det funkar lika bra i ett långvarit förhållande.

Det man ska tänka på är att inte välja ett alldeles för offentligt ställe (igen; konsum-parkeringen funkar men den är mest för exhibitionister), och att det gärna ska vara en behaglig temperatur utomhus.

När det gäller att välja ställe så funkar i princip vad som helst som man inte kan se när man promenerar förbi. Gå bakom ett hörn, klättra upp på en byggnadsställning, gå 20 meter bort från gångvägen innan ni sätter igång.

Herregud, att jag överhuvudtaget gästbloggar här... Får man skylla på att det är fredagkväll (dra slutsatserna själva)? Hoppas att ni läsare uppskattar mina tips, och att jag återkommer här i bloggen!

Sedan måste jag bara vara lite moraltant - Oskar har slarvat lite med det - och säga: Skydda er! Sexet förlorar sin charm när könssjukdomar blir inblandade....

Puss hej och knulla säkert! :X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0