Ställen att ha sex på!!!

Överallt helt enkelt men vissa ställen är inte lika bra som andra.
.
Sängen, en klassiker, i stort alla som har haft sex har nån gång gjort de i en säng, finns både nackdelar och fördelar med alla ställen. Fördelar med sängen är att det är mjukt, platt och bra att somna i efteråt. Mindre bra är att sängen kan gå sönder eller som för mej det är dåliga fjädrar i sängen, har faktiskt fått skavsår på knäna av det.
.
Utomhus, rätt vanligt de med, kan piffa upp sexlivet lite, men om man gör det liggandes i en skog är det väldigt obekvämt t.ex. rötter i ryggen, myror i röven och liknande. men kan vara väldigt mysig om man gör det till en solnedgång på en äng med någon man älskar (rekomderar jag verkligen, det kan helt enkelt inte bli mer romantiskt eller mysigare än så).
.
Toalett, I pass that one. Händer nästan inte om man inte är på fyllan. Den enda fördelen jag kan se med toaletten än att det är finns många och överallt. Men nackdelar finns det verkligen; trångt, stelt, inge bekväma ställen att gör det på och inte det minsta mysigt. Badkaret brukar det bli om det finns och det är inte så super grett om det inte är vatten i. Om inte annat så på toaletten, brukar för det mesta funka bra kan bli jobbigt om man har dålig kondition.
Men stående går det ju alltid :D
.
Bil, har man egen bil så sweet, annars kan det bli jobbigt. De är lite trångt men funkar fint i baksätet, framsätet går ju det med men det kan bli lite fel då om bruden sätter sej på växel spaken / handbromsen (funkar förstås om bruden är själv i bilen och vill ha lite roligt). Men i nån bil är helt okej.
.
Offentligt, olagligt men kan heta till det hela en hel del. Omklädningsrum i klädaffärer, bakom köttdisken på ICA eller helt enkelt på trottoaren. Spänningen takes it to the next level men kan vara ett rent helvete om du blir påkommen.
.
.
Förra inlägget som var om sexställningar fick kommentaren att bl.a. sexstilen Bondage skulle vara med, så jag skriver lite om bondage.
.
Bondage, rätt läskigt men en del gillar det. Kan gå till på olika sätt men blir en snabb förklaring, kedjor, läder, piskor, munkavlar och burar, föreställ dej en sexscen med allt det där inblandat. (inte att allt det där står i ett hörn och ser läskigt ut utan att du använder allt det där). Själv så har jag inte prövat bondage men jag skulle gissa på att det mer gör ont och är läskigt än skönt.
.
Och nu orkar jag inte skriva någe mer. Men har jag missat något som ni vill ha med så lämna en kommentar.
Och om du inte tyckte om inlägget så behöver ni inte skriva någon kommentar för jag kommer inte ändra något.
.
Like it on the äng. (oskar)

Kommentarer
Postat av: Patricia.

Ängen är ett riktigt bra ställe och en filt att ta med är nog ett bra tipps med:)

2009-10-05 @ 18:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0