Vad är meningen?!?

Nu kommer ett inlägg som inte handlar om sex men var snäll och läs det ändå!
Varför i hela helvete skriver någon så idiotiska kommentarer? Om ni tycker att bloggen är så himla dålig så varför då lägga tid på att skriva så mycket skit? Visst alla har egen åsikt men min blogg kommer inte att förändras bara för att någon idiot skriver en idiotisk kommentar!! Och om du nu är så tuff och kan skriva något sånt, VARFÖR SKRIVER DU DET ANONYMT?
Känner mej väldigt opepp på något nytt inlägg just nu, så ikväll kommer inget mer än det här!!
.
Alla idiotiska kommentarer kommer jag att ta bort så fort jag ser dom.
(Sorry för att jag råkade ta bort en kommentar som någon glad person hade skrivit (den var inte idiotisk)).

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej, hoppas verkligen att du inte blev såhär upprörd över min lilla kommentar om klimakteriet, för det var absolut inte meningen att dissa din blogg. Såg att du tagit bort den kommentaren och kände mig då lite träffad... Men men, måste bara säga att din blogg är min nya internet bibel och den är as kul. puss på bloggen! / Mamma Lule.

2009-10-05 @ 23:13:53
URL: http://ifuckedgod.blogg.se/
Postat av: Alicia

jag älskar oskar

oskar älskar mig

jag vilja göra blogg inlägg

PUSS FRÅN MIG OCH PONTUS

2009-11-15 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0