LEKSAKER!!!

Alla har genom alla tider gillat leksaker och varför då inte den snuskiga versionens leksaker?!?
.
Robin Rehnsbo (sexleksaks expert(min rumskompis)) tänker på leksaken dildo så fort jag nämner ordet sexleksaker så med andra ord ska jag först dra en historia om vad en dildo är.
.
Dildo: Är en konstgjord manslem i metall/gummi/plast som förs upp i vanligtvis kläggväcket på tjejer men kan också stoppas upp i rumpestumpen på både killar och tjejer. Man kan köpa en helt vanlig tråkig pinne i olika färger eller så kan man avancera till the hardcore version (vibrerande) som tar det hela till nästa nivå. So it's awsome!!!
.
Nästa sak blev: Fleshlights (plast vagina)
Inte många tjejer som har en sån här vad jag vet... mer vanlig bland killar, som ett vanligt kläggväck fast i plast som killar brukar kunna ha kul med. mer avancerat än så är det inte.
.
Penisring: är en liten ring som sätts mot roten på manslemmen före sex som "stryper" manslemmen så killen kan hålla på längre finns också med vibrator längst in som gör de nice för bruden. kan också hjälpa när killen har problem med att hålla spektaklet stående.
.
Kläder: Vissa tycker att det kan vara upphetsande med olika kläder när det gäller förspel, som sjuksköterskor kläder med en aning ändringar.
Kanin kläder: inte mycket till kläder mer luddiga underkläder och ett par kanin öron.
Nu har jag bara skrivit kläder tjejer har på sej och de beror nog mest på eller bara på att jag inte vet om så mycket kläder för killar. Men det finns ju förstås:
LÄDER OCH KEDJOR: inte fattat hur endel kan tycka att det är upphetsande, jag själv tycker mer att det är läskigt. Kommer inte på just någe om sånna kläder just nu men gå in på googles bildsökning o sök på "sexigt läder" eller någe.
.
.
Om jag glömt någon leksak som du funderar över eller har hemma som ni tycker att jag ska förklara om så skriv en kommentar.
.
och med dom orden tackar jag för mej: Läskigt läder (oskar)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag du ska snacka om olika stilar. typ bondage, S&M, cosplay m.m

2009-09-29 @ 21:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0