BASICS 2: MANSLEMEN!!!

Killens penis sitter ungefär på samma plats som brudens kläggväck.

Penisens ursprung är jag lite osäker på men vitt jag vet så har den funnits ett tag o den kommer nog att hänga med ett tag till.

Penisen är tha most needed thing för sexuella lekar (och de mest användbara ting vid avföring den blöta versionen). Sex är en härlig grej o penisen är en väldigt viktig del när de ska till. Raketen ska in i dark hole och rota runt lite där till den äntligen hittar en väg ut igen.

FLICKOR: personligen så har jag aldrig i mitt liv sett en vacker penis så hoppas inte på ett konstvaerk... 97 av hundra är sne, luktar mysko eller är bara allmänt fula, vill ni ha något vakert så köp en tavla...

Vid utlösning så sprutar de inte! Vill nog hellre säga att penisen spottar. Utlösningen är ungefär stor som en matsked och kan komma olika hastigheter, bara rinna ut eller flyga ut med en aslagskraft på 673kg så stadiga väggar är ett plus. Klegget ser ut som hår balsam blandat med lite vatten och sen en gnutta ovispad grädde.

Är de så att du är små pepp på att onanera så ska jag berätta hur man gör, om du är tjej och aldrig gjort det förut så träna på något först, (kan uppstå väldigt pinsamma omständigheter annars) för killar är det bara att experimentera sej fram för ni har stort sätt ingen att skäma ut sej för. Greppa tag i penisen/ de du tränar på, dra förhuden fram och tillbaka, kan göras snabbt eller långsamt, intervaller går mycket bra det med sen är det bara att göra samma sak om o om igen tills du/han/shemale har ledsnat eller när penisen har spottat klart.

Penisen är formad på detta vis; längst in ungefär 10cm under naveln sitter penisroten, ärligt talat så vet jag inte varför men gissar på att den har någon politisk betydelse, (har aldrig fattat politik) från roten så går ett "skaft" ut och på "skaftet" sitter ollonet, ollonet är delen på killen som har mest känselkroppar vilket betyder att den är väldigt känslig för beröring (no biting). Runt ollonet sitter ett skyddande lager av skinn (Förhuden) det är det påfundet som ska dras fram och tillbaka vid onani. Under roten sitter pungen och den är full av något som tjejer vanligtvis inte vill ha i ansiktet... just det, RYNKOR. Och sperma förståss :P I pungen bildas det en hel del spermier som det inte brukar kunna bli så mycket mer av än en fläck i kalsongerna, men ibland lyckas en enivs djävel kunna bli nånting.

Killar får sin första utlösning mellan 12 och 17 år (på ett ungefär). Det första man brukar kunna assosiera till då är; FAN jag har pissat i sängen (talar efter egen erfarenhet). Och efter det kan en kille producera ungar tills dom är six feet under (DÖD).

Och med dom här orden tackar jag ännu en gång för mej. Oskar (inte barnmorska)

Kommentarer
Postat av: mary

det är inte alls bara för kllen att rota runt lite, det är mycket skönare för en tjej om killen vete vad han gör. och det är inte alls skönt när dom är någonstans mitt i mellan utanför och så långt in mna kan komma för det ger ingen njutning att bara köra fingrarna ut å in. man måste komma långt upp:) föresten om du vill ha en gästbloggare om avsugningar så skriver jag gärna:)

2009-11-15 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0