Elins heta tips till bloggen: "SEX"

Elin Morén Stjärnbloggaren http://ratherradical.blogspot.com Tycker att min blogg ska handla om sex och diverse leksaker inom samma ämne och så får det bli! Jag fick inte skriva om mitt ex för då skulle jag få stryk så det blir inte så mycket om mitt sexliv.

 

Sex är någonting alla har vuxna, ungdommar, pensionärer, kanske inte små barn but you get the point.

Sex kan man ha;

1 Med någon man älskar.

2 Med sej själv.

3 Med leksaker. (den snuskiga versionen)

4 Med någon som man inte har en aning om vem det är.

5 Inte alls om man inte känner för det.

 

Lite basics inom sex (typ en ordlista) och hur man gör och vad det är:

Onani: Man tar på sej själv på ett sätt som man själv tycker är skönt.

Samlag: Killens penis förs in i kvinnans kläggväck sen fram och tillbaka, kan göras för att det är skönt eller för att man vill ha barnbidrag, kan även göras mot sin egen vilja men då klassas det som våldtäkt så det är inget jag rekomenderar.

Camel toe: har inget med sex att göra men är en kul grej tjejer kan få när byxorna är lite väl tajta i grenen. :P

Vagina: även känd som kvinnans kläggväck, mutta, igelkott, fitta, dark hole, snippa ja kärt barn har många namn. Den här kroppsdelen är den valigaste kvinnliga delen för sex men kan också vara bra när kvinnan känner sej kissnödig, mer info om vaginans ursprung och andra roliga saker kommer lite senare i något annat inlägg.

Penis: även känd som kuk, snopp, korv (prinskorv, falukorv, eller bara korv), stock, som sagt kärt barn har många namn. Den här delen är mannens vanligaste delen för sex men är bra för kiss pauser med. :) Mer info kommer komma när info om vaginan kommer.

Safe sex: ser roligare ut än vad det är.

Mer kommer lite senare.

 

Jag tackar för mej tills vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0