NO MEANS NO!

Tack Nicole för tipset :D
.
.
Nej betyder nej inom allt som dom flesta någorlunda mogna människor redan fattat...
MEN de finns ju alltid lite efterblivna missfoster som inte förstår vad ett nej betyder... (POINTING AT YOU!)
o lite freaks som går igång på att våldta...
.
.
Om du nu är en felande länk som gillar att våldta/har gjort det, försök att se det från andra hållet (se det från dom ögon som ser dej) (svårt att förklara...) PRÖVA ATT FATTA HUR DET ÄR ATT BLI VÅLDTAGEN!
Liggandes på golvet/marken/i sängen/på taket/i källaren/i trädet/what ever helt försvarslös, blir slagen, o blir psykiskt smutsig PÅ GRUND AV DEJ DITT SVIN!
.
.
men men, rape is rape right?
.
sure thing att folk blir våldtagna till höger o vänster helt oväntat är inte ovanligt, men om man stöter på personen
och hon/han säger nej, så får man lov att acceptera det!
.
om jag skulle ragga på någon o få ett nej så skulle jag kanske försöka lite till men ge upp efter ett tag.
(Finns mer än en fisk i havet)
.
.
om personen skulle ragga på mej o sen säga nej så skulle jag bli tjurig, men samtidigt bli lite glad!
först tjurig; skulle först tänka att människan jävlas med mej... MEN sen tänka lite till o kanske är den här människan intresserad av mej o vill ta det lite lugnt i början.
.
Från en annan synvinkel; min kompis som är tjej (vad jag vet)
hon säger att hon skulle bli förvånad om killen raggade på henne
och
ledsen/besviken om hon fick ett nej efter hennes flört försök.
.
QOTI:
(Question Of The Inlägg)
Hur skulle du reagera om du fick ett nej efter att du har flörtat med personen?
.
.
*Sjunger*
(Melodi: Branta City's Släckers - Kom Och Ta Mej Långt Härifrån)
KOM O TA MEJ HÅRT BAKIFRÅN!
Ha det bäst mina kära kamrater
Puce <3<3 //oskar

Kommentarer
Postat av: din bästaste vän i hela vida världen!

jag skulle gå till nästa så klart



btw varför detta djupa ämne ?

2010-08-01 @ 01:26:58
Postat av: Oskar

för att jag är smutsig :( fast ne :P fick tips av en kompis o update behövs :P

2010-08-01 @ 01:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0