USCH!!! (tidelag & incest)

Tidelag betyder sex med djur (för er okunniga)
.
det är helt lagligt här i sverige, så länge du inte "våldtar" djuret (kreaturet får inte streta emot)
.
jag tycker att tidelag = BLÄ,
.
men jag vill inte förlora läsare (40% av läsarna har säkert spanat in katten där hemma)
.
så sure thing, går du igång på att slicka ditt marsvin i rumpan så gör det, men skryt inte om det för då kan du tappa kompisar... (om inte dina kompisar gillar sånt vill säga)
.
.
Incest tror jag inte att någon har missat vad de e för någe men jag förklarar i alla fall; släkten fixar swingersfest/ släktingar har sex med varandra...
.
kan leda till spännande mutationer på avkommorna men få inte för dej att det är bra, 4 ben och 3 armar ska människor bara ha i skräckfilmer
.
MEN tvärt emot tidelag så är incest olagligt, så om du ligger med din syster/bror/mor/far så får du sitta i finkan..!
.
med andra ord håll dej till din pojkvän/flickvän/nån random, o ge fan i släkten!
.
.
Nästa inlägg blir nog om något trevligare :)
.
puce ppls <3
//oskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0