Något nytt? Det var fan på tiden!

Sure, fine! 
 
Fick ett medelande om att jag borde uppdatera den här saken så okej!
Der här inlägget är dedikerat till damerna som förstörde min lunga mysig tågresa!
Mycket kärlek till er! (Fo' real! jag hade i stort sett glömt den här bloggen och det är kul att någon gillar den)
 
Så vad fanken ska jag skriva den här gången? Jag har lite torrt på idéer bär det gäller att skriva något så jag tror jag drar en av mina egna erfarenheter! 
 
Sorglig som jag är emellanåt så greppar jag tag i ett flak öl och går och sätter mig framför datorn, super mig bakom flötet och göra skumma saker på internet! 
 
Just den här gången blev det lite trevligare avslut än tidigare gånger!
 
Men vi börjar i rätt ände nu så allt blir rätt!
Jag tror jag satt och kollade på någon serie eller något i den stilen och hade precis korkar upp min andra/tredje pilsner när jag får ett inkommande samtal på skype. Jag svarar meh ett halv sluddrigt "challå". På andra sidan internet sitter en dam som fattat tycke för mig (så långt jag kunde förstå) och säger åt mig att starta min cam.
Sure! tänker jag och drar igång den, hon drar igång sin samtidigt och där står hon i underkläder(?).
"Titta på min rumpa!" säger hon, "är den inte snygg?" 
"mjah visst är den det" svarar jag lite halvt förvånat. 
"Vadå mjah?!"
"Du damen! jag har sett ett par rumpor i mina dar så jag har sett bättre!" 
Hon blir då skit tjurig och lägger på i samma veva som jag får mig ett sms av en annan dam som skriver att hon behöver någonstans att sova (fredag kväll/natt) och är för full för att gå hem.
Svarar enkelt men okej! kom du! 
 
Hon kommer in och man ser på långa vägar att hon är minst lika bakom flötet som jag är!
"Hej svejs! Hur är det?" öppnar jag konversationen med.
"JAG ÄR FULL" får jag som svar när hon hoppar ner i sängen brevid mig.
"Jotack det märks! Vill du ha en öl?"
"Nej jag klarar mig" svarar hon och drar fram en flaska vin ur väskan.
Vi sitter och babblar lite om diverse ting, blir lite mer sluddriga och alltmer intima.
 
--------------------MINDERÅRIGA / KÄNSLIGA LÄSARE SLUTAR LÄSA HÄR----------------------
 
Hon lägger sig i mitt knä och börjar pilla på knapparna på min skjorta. 
"Vart är du påväg?" frågar jag.
"Det vet du nog." kort enkelt svar med ett litet halv snuskigt leende på läpparna.
"Jag har mina föraningar"
Jag lutar mig ned och läpparna möts. Vi ligger/sitter i den positionen i ett par minuter innan hon ställer sig på knä och puttar ned mig i sängen. Hon sliter upp min skjorta och börjar kyssa min bröskorg, hon rör sig sakt ned mot mina privatare delar och knäpper upp mina jeans, jag lyfter lite på min rygg för att göra det enklare för henne och hon drar då av mig mina byxor och börjar lite lätt att slicka på toppen för att sedan ta in hela.
(I mitt huvud går dom här tankarna: Helvete va gött! Första gången som någon tar hela!).
 
Hon suger, slickar och masserar hela mitt skrev och när jag känner att nu börjar det närma sig så tar jag tag i hennes hår och drar upp henne, vi återigen kysser varandra och jag vänder nu på det hela så hon får ligga på rygg, jag drar snabbt av henne linnet och knäpper upp hennes bh. Börjar att kyssa hennes överkropp och liksom henne röra mig nedåt, hennes byxor har hon redan börjat dra av sig och jag hjälper mer än gärna till.
 
Nu ligger vi där helt nakna och kåta som djur. Jag börjar lite lätt att kyssa insidan på hennes lår (Guys! Gå aldrig direkt på maten! Man nåste värma upp alltihop för en bättre måltid) och slickar henne lite lätt i jumsken.
När jag känner att hon börja spänna sig så inser jag att nu vill hon ha mer! Så med tungspetsen möter jag den våta men ack så härliga fittan, och hon stönar till av bara beröringen. Jag låter tungan gå runt lite innan jag börkar suga på hennes klitoris (japp! sug på den! massera sen den med tungan i munnen). Mina händer går over henner kropp medans jag går vild med min mun. 
Hon börjar stöna mer och mer, efter några minuter så kommer den klassiska lårspänningen som många får precis innan dom ska komma, då slutar jag tvärt. Hon ser lite chockerad ut men jag glider upp igen och kysser henne medans jag för in min bultande kuk i henne. Hon tjuter nästan lite av njutnungen och samma går för mig! 
 
Vi pumpar på i missionären i ett par minuter innan hon kommer, då puttar hon omkull mig och börjar suga av mig igen. Hon är helt vild och det är helt klart den bästa avsugningen jag fått! När jag känner att jag börjar närma mig igen så puttar jag tillbaka henne och börja slicka henne som aldrig förr! Efter några minuter av slickande så reser jag på både mig och henne för att åter igen föra in den bakifrån. Jag greppar tag i hennes hår och drar lite i det och hon verkar gilla det, efter en liten stund så känner jag att jag börja får slut på kondition så jag kör lite hårdare en liten stund för att precis efter att hon kommer en andra gång kunna komma i henne.
 
Vi lägger oss därefter och tar det lugnt och har det klassiska "efter sex myset", tänder en cigg i sängen och njuter av att bara finnas. Efter den här kvällen så hände det ett flertal tillfällen att vi hade trevliga kvällar i liknande format. Mycket vacker kvinna och hon vet verkligen vad sex innebär!
 
Historien kan vara lite förvriden och jag väljer att inte nämna några namn ifall någon skulle bli tjurig!
 
Och som sagt det här är ett annorlunda inlägg men jag hoppas att någon finner det intressant! 

Kommentarer
Postat av: Alice

<3

2012-10-22 @ 14:07:37
URL: http://polarisering.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0